niedziela, 15 marca 2009

marmurki z szafy, już!


Że zawsze byłam przyzwyczajona do ciemnych spodni to nie mogłam za żadne skarby ich z niczym zestawić. Ale toż to grzech posiadać takie spodnie i dać im zwyczajnie wagarować w szafie. Na ratunek przyszła mi czerń, szafa mamy i mądre słowa 'rzeczy mierzy się dwa razy!'.


[bluzka- bershka marynarka- z szafy mamy spodnie- vero moda (15 zł!) oxfordy- zara]


Zmniejszyłam trochę zdjęcia, cóż dostały trochę po jakości, ale obiecuję, że kiedyś dojdę do tego, żeby było idealnie- tak jak chcę;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dzięki za wizytę na moim blogu. :)
Nie powiem całkiem udany zestaw. Bardzo takie lubię. Spróbowałam jeszcze połaczyć te spodnie z tym szarym swetrem z poprzedniego posta. Co do obróbki zdjeć polecam darmowy Fotofiltre - do internetu jest ok, a do nromalnej obróbki miedzy innymi do wywołania - corel pait shop pro - taka prostsza wersja photoshopa. czasami maja dla studentów czy uczniów zniżki wiec warto się naprawde zaopatrzyć z tym że wymaga on już dośc mocnego procesora.